Vprašanja,odgovori,reklamacije

Najpogostejša vprašanja in odgovori

 

1.SPLOŠNA VPRAŠANJA

1.1 Zakaj nisem prejel povratne e-pošte z potrditvijo naročila?

Velikokrat se zgodi, da je potrditvena e-pošta v nezaželeni pošti, zato prosim preverite prvo tja, v kolikor ga ne najdete je možnost tudi , da ste vpisali napačno e-pošto.

1.2 Izbral sem plačilo po predračunu, predračuna pa nisem prejel?

V potrditvenem sporočilu e-pošti  imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

1.3 Ali imate razstavni salon-trgovino?

Ker žeilimo kupcem ponuditi  čim boljše cene artiklov in storitev  salona svetil nimamo, omogočamo pa našim strankam vračilo ali zamenjavo artikla v 30 dneh od dneva nakupa

1.4 Ali se je potrebno registrirati v vaši spletni  trgovini?

Registracija ni potrebna, lahko nakupujete tudi kot gost. imate pa kot registriran uporabnik določene prednosti.

                      -          Preverjanje statusa naročila

                      -          Hitrejše naročanje

                      -          Dostop do zdajšnjih in prejšnjih naročil

                      -          Popravljanje osebnih podatkov

1.5 Zakaj se moj status v naročilu še ni spremenil?

V spletni trgovini imamo 3 vrste statusov

                      -          Potrditev naročila ( tega prejmete ob naročilu na vaš email)

                      -          Obdelava naročila ( status se spremeni samo v sistemu )

                      -          Pošiljka je bila odposlana ( ko se pošiljka odpošlje iz skladišča Vam tudi pošljemo potrditveni email)

1.6 V kolikšnem času prejmem svetilko?

Pri vsakem artiklu imate naveden rok dobave artikla katerega ste naročili v delovnih dneh v tem času Vam ga bomo odposlali v kolikor bi prišlo do kakšne zamude Vas bomo obvestili.

1.6.1 Ali bom predhodno obveščen po telefonu o času dostave?

DPD dostavna služba vas bo predhodno obvestila o času dostave, tako da se lahko organizirate.

1.7 Zakaj sem prejel samo del naročila?

Artikle katere smo imeli na zalogi smo odposlali takoj kot je bilo mogoče, ostali artikli imajo kasnejši dobavni rok ali jih ni trenutno na zalogi in vam bodo odposlani kasneje, za vas ob tem ne nastanejo večji stroški dostave.

1.8 Prejel sem poškodovan artikel kaj sedaj?

Prosimo Vas, da nam pošljete e pošto na naslov info@volino-svetila.si  i z čim več podatki o poškodovanem delu, da vam pošljemo novega, priporočljivo je poslati tudi sliko poškodovanega dela.

1.9 Ali lahko zamenjam svetilko katero sem prejel ,z drugim modelom v vaši spletni trgovini?

Seveda to lahko uredite brez problema, izberite nov model katerega naročite v spletni trgovini nam pa pošljete povratno informacijo o vrnitvi artikla katerega ste prejeli, v nobenem primeru ne pošiljajte artiklov na naš naslov saj to uredimo sami preko dostavne službe GLS.

1.9 Kje vnesem kodo za popust

Kodo za popust vnesete v sami košarici na desni strani odprete okence kjer vpišete kodo

2. VPRAŠANJA IN ODGOVORI NA TEMO SVETIL IN ŽARNIC

2.1 Kako naj vem ali svetilka vsebuje žarnice v paketu?

Pri vsakem artiklu imate določen znak in v kolikor svetilka vsebuje žarnice je naveden tudi omenjen znak v kolikor omejenega znaka ni je treba žarnice kupiti.

Žarnice vključene Žarnice so vključene v ceno.

2.2 Ali je garancija na žarnice -sijalke?

Garancija na svetilke je kot navadeno na artiklu,  ne pa tudi na žarnice in sijalke katere so potrošni material.

 

 

POSTOPEK REKLAMACIJE

Kupec izpolni obrazec za katerega nam pošlje zahtevek na email info@volino-svetila.si Vsi z zvezdico označeni podatki na zapisniku so obvezni!

Ko paket z reklamacijo prispe v podjetje VOLINO d.o.o. se najprej pregleda posamezni artikel in pripadajoči reklamacijski zapisnik. V kolikor se ugotovi, da reklamacijski zapisnik ni ustrezno izpolnjen oz. da niso priloženi zahtevani dokumenti, se reklamacijo zavrne in pošlje nazaj pošiljatelju na stroške prejemnika.


V kolikor je reklamacijski zapisnik ustrezno izpolnjen, se reklamacijo sprejme in nadaljuje s postopkom reševanja reklamacije. Po končanem postopku se v skladu s postopkom opisanim na reklamacijskem zapisniku obvesti stranko.


V kolikor je med reševanjem reklamacije ugotovljeno, da je reklamacija neupravičena (npr. uničena akumulatorska baterija ali uničena žarnica v svetilki, .... ) se pred pošiljanjem reklamacije nazaj stranki, le-to obvesti in se ji ponudi nadomestni rezervni del.